Haagse Bloggershuis genomineerd voor belangrijke marketing prijs

Het Bloggershuis op het strand van Kijkduin
Het Bloggershuis op het strand van Kijkduin
DEN HAAG - Het Haagse Bloggershuis heeft twee nominaties in de wacht gesleept voor de Grand Prix Contentmarketing Awards. Het Bloggershuis is genomineerd in de categorie ‘Beste Marketing PR Campagne’ en ‘Not for Profit’.
De Grand Prix Contentmarketing Awards worden ieder jaar uitgereikt aan instellingen en bedrijven die op een originele manier online hun publiek weten te bereiken.
Het Bloggershuis op het strand van Kijkduin werd in april geopend. Het strandhuis is bedoeld voor bloggers uit binnen- en buitenland.  Den Haag is de eerste stad in Nederland die hier speciaal een strandhuisje beschikbaar voor heeft en dat levert bijzondere verhalen op.

Trots op de nominatie


Marco Esser, directeur van Den Haag Marketing, is trots op de nominatie. ‘Het Bloggershuis heeft de afgelopen maanden veel ‘blogambassadeurs’ opgeleverd voor de stad Den Haag. Met meer dan 300 publicaties in de vorm van enthousiaste verhalen, mooie beelden, video’s en posts over Den Haag als toeristische bestemming zijn een paar miljoen mensen bereikt.  Voor ons is het project daarom al een groot succes.’
De Grand Prix Awards worden op 17 november uitgereik in Maarssen.