Brand in Kaapstraat Den Haag; oorzaak mogelijk aansteken jointje

DEN HAAG - In de Kaapstraat in Den Haag heeft vrijdagochtend een uitslaande brand gewoed in een woning op de eerste etage.

De bewoners van het portiek werden uit hun woningen geëvacueerd en moesten enige tijd buiten in de kou staan. Zij werden later opgevangen in een politieauto.De brand brak even na 6.00 uur uit in de portiekwoning op de eerste verdieping.  Er zijn geen gewonden gevallen bij de brand. Een van de bewoners vertelde aan een verslaggever van Omroep West dat de brand ontstaan was door het aansteken van een jointje waardoor een gordijn in brand vloog. De woning is onbewoonbaar.


Meer over dit onderwerp:
KAAPSTRAAT DEN HAAG BRAND
Deel dit artikel:

Reageren