Instellingen

Alphenaren naar ziekenhuis na koolmonoxide in huis

ALPHEN AAN DEN RIJN - Twee mensen zijn in de nacht van dinsdag op woensdag naar het ziekenhuis gebracht omdat er koolmonoxide in hun huis was vrijgekomen. De bewoners van het huis aan de Merelstraat in Alphen aan den Rijn werden wakker omdat ze zich niet lekker voelden.

Volgens de brandweer kwam de koolmonoxide uit een kachel die niet goed werkte. De bewoners belden de brandweer omdat ze het niet vertrouwden. Ook de ambulance kwam mee, ze werden ter controle naar het ziekenhuis gebracht.

De twee katten van de Alphenaren zijn bij de buren ondergebracht.