Pop-up stores moeten Scheveningse Pier hipper maken

DEN HAAG - De Pier op Scheveningen staat voor één weekend vol met allerlei kraampjes. Het gaat om zogenoemde ´pop-up stores'. Over de hele lengte van De Pier staan stands met producten. Van langspeelplaten tot Griekse producten. Het evenement moet het Scheveningse bouwwerk een hipper imago geven.
De Pier is nu een klein halfjaar geleden heropend. Na de renovatie is er niet alleen veel nieuwe horeca bijgekomen, maar ook evenementen moeten de vernieuwde Pier tot een succes maken. Het pop-up evenement is er daar één van volgens de organisatie.

ZIE OOK: IN BEELD: Hoera! De Pier op Scheveningen is weer open

Voor veel bezoekers is het de eerste keer dat ze weer op de Scheveningse Pier zijn. 'Het is goed om te zien dat er weer een beetje van de oude sfeer terug is', zegt een bezoeker. Een andere bezoeker vindt vooral dat er nu veel te doen is. 'Ik kan me hier wel een dag goed vermaken.'

Jazz

De bezoekers zien wel kansen voor een succesvolle Pier als ze vaker zulke evenementen organiseren. 'Dit zorgt voor een goede aanloop van mensen'. Een andere bezoeker geeft al een suggestie voor een evenement en zou graag jazzmuzikanten op De Pier zien.
Meer over dit onderwerp:
De Pier Scheveningen Pop-up Store
Deel dit artikel: