Instellingen

Your shit is my food: slogan Haags loodgieterbedrijf op één na slechtste van Nederland

(Eigen foto)
(Eigen foto)

DEN HAAG - Het Haagse loodgietersbedrijf L.P. Reith heeft dinsdag naast de titel 'slechtste reclameslogan van 2016' gegrepen. L.P. Reith was genomineerd met de zin 'Your shit is my food’.

De titel ging echter naar kapsalon Local Heroes in Utrecht, met de slogan 'Zit je haircut'. Die kreeg 21 procent van de stemmen.

Your shit is my food’ eindigde op de tweede plaats. Een lingeriewinkel in Epe, die reclame maakt met de tekst 'Tiet voor een goede bh', eindigt als derde.

Melige bui

Volgens Ronald Reith van L.P. Reith is de slogan vijftien jaar geleden in een melige bui ontstaan. 'Bestuurders toeteren of steken hun duim op als ze de slogan achter op onze auto hebben zien staan. Ook de klanten reageren bijna allemaal positief.’