Instellingen

Studenten geëvacueerd uit huis aan Markt in Delft wegens koolmonoxide

Studenten geëvacueerd aan de Markt in Delft
© Regio15

DELFT - Een aantal bewoners van een pand aan de Markt in Delft is in de nacht van maandag op dinsdag tijdelijk geëvacueerd. Door een lekkende verwarmingsinstallatie in het koffiezaakje op de begane grond gingen de koolmonoxidemelders in het studentenhuis af.

Het was even schrikken voor de twaalf studenten, die ter plekke in een ambulance op koolmonoxidevergiftiging werden gecontroleerd. Gelukkig hoefde niemand naar het ziekenhuis. Korte tijd later konden de studenten weer naar huis.