Bewoonster naar het ziekenhuis na brand in open haard

RIJSWIJK - Bij een brand in Rijswijk heeft de bewoonster van een huis op de Franklin D. Rooseveltlaan zondagochtend rook ingeademd. Omdat zij zwanger is, is ze uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht.

Rond tien voor drie was er brand ontstaan bij de openhaard in de woonkamer van het huis. 'Wat er precies gebeurd is, is niet helemaal duidelijk', aldus de woordvoerder van de brandweer.

De drie bewoners wisten zelf naar buiten te komen, laat de woordvoerder weten. Twee andere bewoners zijn ter plekke nagekeken, zij hoefde niet naar het ziekenhuis. Na iets meer dan twintig minuten was het vuur onder controle.

Hond zoek

Naast de bewoners waren er ook twee honden in het huis. Een daarvan was korte tijd zoek. De honden zijn zijn gecontroleerd door de dierenambulance, met hen gaat het goed.

Nadat het huis geventileerd was, konden de bewoners even na 04.00 uur weer naar binnen.

Meer over dit onderwerp:
RIJSWIJK BRAND FRANKLIN D. ROOSEVELTSTRAAT
Deel dit artikel: