ADO Den Haag-jeugd krijgt Rabobank als sponsor

Bij de sponsorovereenkomst horen ook nieuwe shirts
Bij de sponsorovereenkomst horen ook nieuwe shirts © Rabobank
DEN HAAG - ADO Den Haag en de Rabobank Regio Den Haag gaan met elkaar in zee: de bank wordt hoofdsponsor van de ADO-jeugd. Donderdag werden de nieuwe shirts van de jeugd onthuld.
De overeenkomst, die voor drie jaar geldt, omvat niet alleen sponsoring. Ook de begeleiding van jeugdige voetbaltalenten en hun ouders, op financieel gebied, onder andere door de inzet van de Rabobank Sportdesk, valt eronder.
Algemeen directeur Mattijs Manders is blij met de overeenkomst: 'Het is fantastisch dat de Rabobank Regio Den Haag hierin wil investeren en zo meehelpt aan de toekomst van ADO Den Haag. Ook is het bijzonder dat de bank niet alleen financieel bijdraagt, maar ook zijn expertise deelt door lessen aan de jeugd te geven over financiën, en door de Topsportdesk in te zetten.'